Frustrerad och irriterad..

Tjena!

Blev lite segt med bloggningen idag igen, men har hänt lite saker och sånt. Nåja, slutade skolan redan 1, eller egentligen 20 före 1, för att hinna till bussen, som förde mig till stallet. Då man väl bytt om och dragit in hästskrället ser man att det är ett JÄVLA djupt och ganska stort sår på bakbenet. Typiskt. Så blev bara att ringa ägaren, som sen skulle ringa upp veterinären. Fanns inte så mycket kvar att göra, så jag traskade till bibban och väntade på papi. Åkte en sväng med papi till gamlis, sen äntligen hem till hb.

Nu sitter jag här i min säng och är otroligt irriterad och frustrerad. Jag HATARHATAR vintern!! Man slipper ingenstans utan skjuts, bussarna går skit och aldrig att jag börjar cykla iväg någo längre vägar. Då sitter man alltså fast här hemma, vilket är OTROLIGT irriterande i längden. Det har varit såhär i flera veckoslut i rad nu, det börjar verkligen ta mig på nerverna!! Jag vill bara fylla 18, så jag slipper sitta hemma och uggla varje helg på vintern.. suck.

Näe, nu ska jag försöka tänka positivt, ska baka en chokladkaka till papi och städa rummet.

Ciao



gammal bild, bara för att visa hur mycket jag älskar och saknar sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0