Fredagsplaner?

Är äntligen hemma nu! Efter en lång, jobbig och stressande skoldag tog jag och Jessi en fika vid Café de Paris för att prata, riktigt nice! Drog också snabbt till bibban för att hämta min "kära" moddebok för att sen ta ett långt telefonsamtal med baby då jag väntade på bussen. ;)

Har fortfarande inga planer för ikväll, men tror jag ska ta och kolla en skräckfilm ensam, det är ju alltid lika kul, hehe.. ;) Ha en bra fredagskväll och festa lugnt, puuss!♥


har hittat en ny favoritdricka, Novelle Plus, i just love it! bra för huden dessutom ;)

så ännu en bild från imorse, tyckte jag sminkat mig så fint, men det syns i princip inte på bilden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0