Chacha bitcheeeeeeees

Godmorgon bloggen!
Blev inget sista blogginlägg för dagen igår, min dator cpade sig som vanligt så jag orkade inte med den, utan stängde av den istället. Sen orkade jag inte börja mobilblogga heller, så jaa..
Menmen, har stigit upp typ nyss, nu ska jag gå och käka frukost!!? Brukar ju inte göra det, men nu ska jag ändra lite på mina vanor. Sen ska jag byta om, fixa mig och dra till skolan. Har skola ända till kl 16 idag, och efteråt till bilskolan, så jag kommer hem först nångång på kvällen. Men kommer troligen mobilblogga något, annars hörs vi ikväll, pusshej! ♥
en nyvaken retard med fet hand, haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Idag är sista anmälningsdagen!
Hoppas du får en bra dag :D



Btw så ger jag ut en gratis present till alla läsare, bara klicka på paketen som du kan se någonstans på bloggen ;)

2010-11-04 @ 08:13:57
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-04 @ 08:36:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0