BUSY WOMAN, ONCE AGAIN

Tjuuhh!

Tänkte blogga tidigare idag då jag kom hem, men sen hann jag inte utan blev tvungen att dra till stallet.. Men nu är jag iallafall här och tänker blogga lite!

Kort skoldag, pga provveckan dåå, så efter att jag skrivit prov och babblat lite med my friends gick jag och K in till stan, shoppade lite grejs (visar senare!), höll på att dränka varandra i parfym och sen drog vi till gymmet. Blev ett lite lugnare pass idag + solade en 15 minutare, as usual. ;) Hem med bussen, fixa mat för jag var helt döhungrig och hade inte käkat något på hela dagen och sen bara dega en stund..

Papi hämtade mig nångång efter 3, så körde vi en sväng till stallet och snabbt till butiken(eftersom mami tydligen inte vet vad nyttig mat är.. -.-). Nu funderar jag på att antingen dega här lite längre till eller så ska jag färga håret, hmm.. eller så ska jag kolla en film.. tror nog jag väljer att färga håret!


sådär lite oseriös, men visst är jag brun nu?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0