Anti-extension week

Jo, hade nästan glömt bort en sak! Har lovat mig själv att gå hela denna veckan utan extensions, eftersom jag själv tycker att det är hemskt att ha kort hår, men jag måste bli van med det, och det växer ju nog ändå tillbaka inom sin egen tid. Det kommer att bli svårt, för kommer dessutom tvinga mig själv att inte endast gå upp med det i knut(vilket jag alltid gör då jag inte har extensions) eller att ha upp det i hästsvans, utan jag ska försöka fixa det riktigt fint så det ser "normalt" ut. Så sparar jag ju också på hårbottnen och håret(!!) genom att INTE använda extensions.. ;)

Så varsågoda, the real me:


och jo, somtur har mitt hår växt nästan 10 cm sen i våras!


en ful jämförelsebild från maj(?) mitt hår hade växt lite då redan men.. ser ni skillnaden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0