28 November, 2010

Hejsan bloggen!

Blev inte någon uppdate sen mera igår, eftersom jag var i gång hela dagen, så hade ingen tid att blogga. Men nu blir det lite bloggning igen!

Igår blevdet då ett jävligt tungt pass på gymmet. Tror jag tränade kanske lite för hårt eftersom jag började må så dåligt att jag hade lust för att spy ett x-antal gånger, men höll mig ändå, för vi alla vet ju hur trevligt det är att spy..*host* Nåja, efter gymmet tog jag en snabb dusch, rotade fram lite kläder ur skåpet och fixade mig snabbt, för att sen dra på min gulliga kusins Emmas kalas! :)


lilla söta Emma som fyllde 10 igår!

Då vi kom hem blev det movietime med pepparkakor och glögg. :) Såg skräckfilmen Deadline, vilken var skitbra och jag rekommenderar den!Se trailern HÄR!
Några timmar senare så befinner jag mig mittallt i sundom hos hani med fina tjejer! Blev en riktigt fin kväll/natt, liiitee annorlunda än förra året, but i like it!


pepparkakor + glögg = ♥

Vaknade upp hos hani, käkade frukost, började se på en film och tog det bara lugnt. Nu sitter jag hemma, kom hem för typ 2-3h sen men har inte gjort så mycket.. Ikväll står det gym på schemat, cant wait! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0