Stuck in traffic.. in my head.

Jahapp. Så är man fast här igen dåå, som vanligt! ;)


Menmen, träningen gick helt okej ikväll, pånnis var lite barnslig menmen sånt händer.. ;)
Efter att jag kom hem har jag i princip suttit fastklistrad framför datorn och här sitter jag fortfarande! Borde egentligen skriva en labbraport till kemin osv.. men orkar inteee.

Ska nog chilla här en stund till, sen skriva labbraport och så är det sovdags! Ska upp tidigt imorgon igen.

Ha det bra folket och gonatt!




jag, trött och utan smink. men ser iaf lite brun ut, solade idag DÄR UTE!


haha omfg, vet inte vad som hänt med mina läppar här, för vanligtvis ser dem inte ut så :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0