Gay couple on the move

Halojsan bloggen!

Hann/orkade inte updatera sen mera igår, men jaa, kvällen blev mycket intressant. S kom och hämtade mig hemifrån och så stack jag och han till abc på kaffe. K kom också dit och joinade oss. Mitt som det var så var vi påväg i S's bil mot björneborg. Mycket intressant joo. Kom hem sen typ en halv 2 tiden på natten och var dödshungrig. Hade överlevt hela dagen med morgonmål och en Kismet, nice.

Kvällens bästa: "Gay-couple on the move på parkeringen i Björneborg!"HAHA fan va bra :D

Kom hem från skolan för snart 2h sen. Var ute i minst ½h och solade, men gick in sen då solen gick i moln.. :(
Nu har jag bara suttit och chillat, men ska snart byta om och dra iväg på träning. Kvällen ägnar jag väl åt en kär labbraport som jag ska föra till skolan imorn, och sen bara chilla.
Ska ju förresten inte till skolan nu på hela resten av veckan, så jävla nice! Har liksom 6 dagar ledigt, me love!
Jaja ha en bra måndag, ciao!


denna veckas väder, +21grader på lördag, me LOVE!♥
(och jaa, jag skiter i regnet, bara det är VARMT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0