Uppe med tuppen.. !!

Godmorgon!

Sitter och ser ut genom fönstret. Det regnar. Suck. Vart försvann solen? :(
Har iallafall varit duktig och skrivit labbraporten klart nu i morse, *stolt*, dessutom har jag stigit upp redan halv 8 (!!). Borde börja dra på mig kläder och så småningom köra via skolan, lämna in labbraporten, hem tillbaka och sen fortsätta färden till maxmo med papi. Ska ju hjälpa honom där idag igen, eftersom min bror inte är till någon större hjälp nångång så måste jag ta den manliga rollen här då, haha. Nåja skämt åsido.

Nu kom papi och sa att vi ska köra till skolan nu, så nu ska jag dra!
Ha det bra folket, uppdaterar då jag kommer hem från skolan eller ikväll nångång då vi kommer hem från maxmo!

CIAO!


regnregnregn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0