Nagellacksproblem..

Hallojsan!

Hittills på dagen har det varit helt sjukt fint väder! Okej, om man inte räknar med den lilla regnskuren. Det är iallafall så himla varmt, men NEJ, jag klagar inte :D det är bara så SKÖÖÖNT, får helt sommarfiilis!

Efter att jag ätit min supergoda "frukost"(klockan var ju redan 12 dåå..) bytte jag kläder och for iväg på träning. Höll på att dö då det var så varmt, men klarade mig. Sen hem tillbaka, i duschen och ätaaa maat. Nu sitter jag här, nyduschad och mätt. Håller på att ta bort nagellack från naglarna och ska lacka dem pånytt.

Men problemet är,som vanligt;
vilken färg?



där är en del av nagellacken.. men vilken färg ska jag välja  ?!

Kommentarer
Postat av: Emilia

viinröööddd !!!!! :D

2010-05-13 @ 19:33:15
URL: http://mansikkasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0