Lev varje dag som den sista..

Det hände, åter igen. Eng ung människa. Borta. För alltid.

Alltid då något sånthär händer börjar jag fundera. Jag blir rädd. Jag vill hinna leva mitt liv, jag vill hinna så mycket förän jag dör, jag vill inte dö ung. Då är livet förstört. Jag vill kunna njuta av livet då jag är 80 och tänka tillbaka på min ungdom.


Om jag skulle dö mittiallt en dag, så vill jag bara säga till mina vänner: Jag älskar er så jävla mycket. Ni vet precis vem ni är. Och ni ska alltid leva varje dag som den sista, för man vet aldrig när den dagen kommer.

Kommentarer
Postat av: Nicolaimargit

I like your website alot...its lots of fun...

2011-02-15 @ 16:24:47
URL: http://nicolaimargit.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0