Kul dag idag!

Halojsan!

Sorry förden dåliga uppdateringen, men har gjort allt möjligt så har inte hunnit blogga!
Träffade ju Jessi i stan då. Vi sprang runt lite i olika butiker, sökte efter skor åt Jessi, men hittade tyvärr inga i bra prisklass. Köpte själv inte mycket, eftersom jag är helt döpank just nu så..
Sen gick vi tilll arnolds och fetade oss med varsin donut och limsa, förän vi rullade vidare till loppis. På vägeen dit fick vi sällskap av Oscar, så han joinade oss, och vi fick damp i loppiset, men eftersom oscar förstöördee min kära fyndresa hittade jag inget, snyft :( nåja, sparar pengar nu iallafall!Efter loppisresas gick vi tillbaka till stan, jag tog adjö av vännerna och hoppade på bussen till högbacken. Var där en stund och sen hem igen med buss.

På kvällen körde jag och J till internatet och degade med lite folk,gött. Men nu ska jag sova, lång dag imorgon!

GODNATT!



jessiii

arnolds

dagens lilla inköp - skulle egentligen inte köpt armbandet,
men eftersom det var på rea fick det följa med hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0