I'm soon addicted to coffee !!

Godmorgon bloggen!

Steg upp för en halvtimme sen och sitter här nu med en kopp kaffe och försöker piggna till. Ska dessutom försöka orka läsa lite på finskaprov nu också, har det genast jag kommer till skolan.

Idag ska jag också leka plugghäst, har två prov imorgon (!?!) så måste läsa flitigt! Sen ska jag och papi dessutom och köpa ett halsband till voffsingen som bi hämtar på lördag! Jaa, har ju kanske inte sagt det, men, VI SKA FÅ EN TILL HUND! :D Så det ska bli superkul och hunden är jättesöt!Ni kommer få se massor med bilder av den på lördag.

Men nu ska jag försöka piggna till, slänger ännu något inlägg före jag drar till skolan, ha de bra!


trööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0