I skolan

Tjuhuu!

Sitter nu i skolan i datasalen med Anna och bloggar. Eller okej, borde ju göra mina hissaessäer klart nuu meeen..
Skrev just klart geografiprovet, och det var skitsvårt! Fattade typ inget så skrev bara massor med bullshit. Nåja, borde bli godkänd iallafall, det är ju huvudsaken tycker jag, för ska ändå inte skriva geografi i studenten.

Ska sitta här i skolan och plugga ända tills 12, så jag får nånting gjort, eftersom jag har en konstig tendens att slösa bort tiden där hemma och aldrig bli klar. Sen ska jag iallafall hem, ut med Daisy och sen dra iväg på träning. På kvällen måste jag plugga igen, har hissaprov imorgon. Men somtur är det fredag. får hoppas bara att jag överlever några dagar till ännu på 5 h sömn per natt och 10 koppar coffee på morgonen, haha.

Jaja nu ska jag börja plugga, hörs då jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Snuttiiiiisss

tjoo snutto, börja jobba på essään nu å sluta kolla på google maps ;)))))

2010-05-27 @ 09:30:15
URL: http://anniiisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0