Hunden tar musten ur mig!

Godkväll bloggen!

Förlåt för den extremt dåliga uppdaten idag, men har varken hunnit eller orkat uppdatera. Tiden av dagen har jag ägnat såhär: 90% åt hunden,5%åt träning och 5% åt annat. Så jaa, hunden tar jättemycket tid, speciellt nu i början.

Imorgon ska jag till skolan, borde läsa ännu ca 90 sidor i en skit finskabok tills imorgon, får se hur det går sen då..
Är helt slut nu iallafall,så ska gå och fixa mig klart för att sova. Hoppas att inte Daisy väcker mig mitt i natten igen och vill gå ut, för jag är så himla trött och vill bara sova ut.
Men nog pratat nu, vi hörs mera imorgon!
Ha det gött, pusshej!


sorry för att jag ser helt loppuslut ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0