Hemma igen!

Hemmaa!
Kom just hem från stallet och ska nu börja plugga igen dåå..
Menmen ska berätta lite om dagen! Skulle ju egentligen plugga till 12 i skolan, men fjantarna lät mig inte nörda ifred så vi gick och åt lunch och så drog jag och Karo till stan! Shoppade lite grejs, nicenice! Kommer bilder på det under kvällen eller imorgon. Efter att vi gjort våra inköp traskade vi iväg till bibban. Där hade vi allmänt damp som vanligt, haha. Klockan 3 hoppade jag på bussen och åkte hem till gamlis. Det blev bara att byta om snabbt, äta lite och sen köra iväg på träning. Kom somsagt hem just och nu ska jag plugga.
Har unnat mig med en päronlimsa, den får hålla mig sällskap under kvällen! ;)
Menmen, pluggdags NUU, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0