HelloKitty :)

Hallojsan!

Komjust utifrån,har varit och stekt i sooleen :D

Skoldagen gick som vanligt, tråkigt och blää. Mådde skit hela tiden och hela kroppen darrade. :s
Hade somtur inte matteprovet idag, har det på torsdag istället. Då jag slutade gick jag in till stan, träffade älskling och lite annat roligt folk. For hem sen med buss och lämnade ute då jag kom hem. Kom in nyss och sitter här nu dåå!

Tror jag ska chilla en stund och kolla på tv, sen måste jag fixa läxor och sånt skit.. Och nu började de visst åska dessutom så måste sluta skrivaa nuu.
Aja ha en bra fortsättning på dagen!


måste dessutom visa mina vackra plåster jag köpte idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0