Fredag och bad update, sorryyy

Hejsan bloggen!
Bloggtorkar verkar fortfarande fortsätta, har ingen som helst lust att uppdatera bloggen. Men jaa, har inte hänt så mycket igår och idag. Igår var det ju konvent, men det var faktist ganska dåligt,så jaaa.. Drog inte till skolan idag(fredag) eftersom jag är så lat. Uschfy på mig själv, måste fn ta och skärpa mig nu!
Hela dagen har jag typ segat hemma och inte gjort så mkt mer. J & K kom hit nu ikväll, vi har flummat, slingat mitt och K's hår och kollat på film. J drog nyss hem och nu ska jag och K sova. Tomorrow is a big day for me! Haha, nemen ska typ uppträda på en tillställning imorn kulkul!

Jaja, gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0