Förlåt..

Okej, förlåt alla kära läsare för förra inlägget.Är bara så jävla arg just nu.

Menmen, kom hem från Anninas idag nångång 1 tiden. Slog genast på datorn och började kolla på film!Kollade på Forrest Gump, och jag kan säga er kära läsare, det är en av de bästa filmer jag någonsin sett! Den fick verkligen tårarna att rinna, en så rörande film. I love it.
Efter jag kollat filmen gick jag snabbt ut med hunden och sen bytte jag kläder och drog på träning. Kom hem runt 7, har suttit här sedan dess.

Nu ska jag gå och städa rummet, öva på prov och sen sova! Hoppas ni har haft än bättre dag än mig..

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Annnnaaa

told you so! visst va den bra?! :) de går int att se den utan att fälla några tårar! ;)

2010-05-30 @ 21:36:15
URL: http://anniiispanniiis.blogg.se/
Postat av: AlmaTotallyAwesome

den e bäst pga: RUN FORREST! RUN!

2010-05-31 @ 15:52:45
URL: http://cihazo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0