en regnig tisdagsmorgon.

Godmorgon bloggen!

Sorry för att jag inte bloggade igår.. Men var helt sjukt trött då jag kom hem från skolan, gick snabbt ut med hunden och efter det degade jag hela kvällen på soffan i vardagsrummet. Somnade redan halv 8 och har typ sovt hela natten sen dess.

Nu har jag varit vaken i 1h, har hunnit med att gå ut med Daisy och tagit en lång, varm dusch. Vädret där ute är inte direkt det bästa; grått,kallt och regnit. Kollade just på vädret från fmi och enligt det kommer det att regna hela dagen. Just great. Somtur är papi så snäll så han skjutsar mig till skolan!
Men nu ska jag börja gräva fram kläder ur garderoben och sen öva på prov, har ju engelskaprov idag, för provveckan börjar ju nu förresten!

Slänger ännu in dagens outfit,hörs senare!Pusshej!


hah ser helt cp ut

Kommentarer
Postat av: Gunnarida

good job please keep on the good work

2011-03-31 @ 09:45:46
URL: http://gunnarida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0