call me tomorrow (:

Hemmaa nuu, äntligen!

Kom hem från stallet för ½h sen, och nu är jag helt slut. Orkar absolut inte göra ett piss, orkar knappt röra på mig.
Nu borde läxor göras och presentation förberedas, men helst av allt skulle jag vilja krypa ner under det svala täcket och sova en lång natts sömn. Jaja, drömma kan man ju alltid.

Jag och Niina stack ju iallafall till beachen efter skolan, mötte upp folket däär sen också. Lite före 6 körde jag och jessi hem, jag bytte snabbt om och drog till stallet och nu sitter jag då här.
Morgondagen är ännu tom, vet inte vad jag ska göra, så om någon hittar på nått kul så call mee! ;)

Menmen, nu ska jag förflytta mig från datorn!
Ha det bra sötnosar, vi hörs imorgon!



får bli gammal bild, är så trött så får inte på webcamskiten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0