BLOGGTORKAN IS OVER !!

Haloj bloggen!

Bloggade ju  inget igår, ochbloggandet har varit extremt torrt och småt de senaste dagarna, men har bara inte haft lust att skriva något överhuvudtaget. Men nu ska det bli ändring på det! Känner mig på något sätt lättad och fri, glad och utan bekymmer. Vet inte varför men fick just bara en sån känsla. Jag har kommit över allt skit som varit och lämnat det i mitt förflutna. Idag vänder jag blad. Ett nytt kapitel i mitt liv. Bladen är ännu tomma och väntar på att fyllas med saftiga berättelser och händelser. Tiden är ännu ung och framtiden ser ljus ut. Snart är det sommarlov och det blir varmt. Man får njuta av att stiga upp då man själv vill och sova då man vill. Kan ligga på stranden hela dagen och bara njuta av att finnas.

Kom just hem, nu ska jag ta och öva på kemitest och skriva en labbraport. Kvällen är ännu öppen, men man behöver ju inte alltid göra ngt, kanske jag bara kan sitta hemma och ta det lugnt? Men det ser vi sen!

Ha en bra söndag, och

alla mammor ska ha en riktigt bra morsdag!♥



jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0