bloggtorkan continues.

Kan säga att jag fortfarande lider av bloggtorka och börjar få smått ångest av det.
Orkar liksom inte skriva alls om vad jag gjort på dagarna, orkar inte göra något egentligen. Motivationen är på noll och jag har matteprov imorgon. Ska försöka läsa på det, men om jag fattar nada skiter jag i att dra till skolan imorgon, så enkelt är det!

Mina kära Paul Frank hörlurar har dessutom slutat funka. Fuck också. För dem säkert imorgon tillbaka till butiken och klagar, hoppas jag får ett par nya, annars får jag fnatt.

Förresten, vi ska få en till hund! Om två veckor ska vi hämta den, var och kollade på den igår, den är så himla söööt! :D


Ha det bra folket,

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0