Bloggtorka

Oh yes I'm still alive!
Haloj bloggen! Jag är somsagt fortfarande vid liv, har bara inte orkat uppdatera idag. Klockan är just nu 01:47 här i kalla Finland, så egentligen är det redan måndag. K kom till mig ikväll och är fortfarande här, hon ska sova här pga privata skäl.
Känner på mig att jag har ganska bloggtorka just nu och ingen som helst ork att skriva. Men ska försöka uppdater så gott som jag bara kan! E ju ändå inte så många läsare på bloggen så de är ju liksom inte så stor skillnad.
Men nu ska jag dra, ha det bra folket, see ya!
bara för att jag älskar honom. ♥

Och ja, jag kan stolt säga att jag rider och att jag älskar hästar. Jag bryr mig inte ett piss heller vad ni tycker. Man ändras väl inte som person bara för att man håller på med en viss sport?! Ridning är ju fan som vilken annan sport som helst. Så inga onödiga kommentarer om den saken, tack.

Kommentarer
Postat av: Christa

Hej! Ville bara säga att jag red förr (då ja va minimikroliten) o sku gärna rida ännu, men ja tror de böri va fösent, sku vel int rikti lära mej nåt mera, hahah :D

2010-05-03 @ 19:56:44
URL: http://lifeofchribz.blogg.se/
Postat av: RichBitch

nå nå Anna! ei ridning oo ku viken som helst annan sport..! ;))

2010-05-04 @ 00:07:50
URL: http://cihazo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0