Bjuuris gästbloggar!

Hej sötnötar, bjuris här hej! Nu har jag och Pelle just anlänt till Anna, bussresan hit gick fint! Svettades som grisar gjorde vi, de va mindre najs.. Jessi a.k.a jesus plattar håret just nu, de blir sika fiiiiiiiiint. Okej men nu ska jag lek lite med annnaaaas webcam! Annaispannis ska nämligen iväg till höbacken en sväng, det betyder att jag, jesus och pelle har huset för oss själva. LETS THE PARTYYY BEGIN!! hehe. Nånä men ha de gött ikväll var ni än befinner er (för er som int ver så ska vi +många andra dra till åminne ikväll!)
Tänkte avsluta detta inlägg med lite reklam, besök min blogg -> anniiisen.blogspot.com
Ha de najs mina älsklingar :)))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0