51 om mig.

snattade denna av min käre vän Anna ;)
1. Hur ser din drömkille ut? lång, muskulös, blond och blåa ögon
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? jup.. ;)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? datorn och cävät haha 
4. Hur lång är du? 169cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Extract
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Jag är sisällä ihan kohta :D
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda sen ½ år tillbaka..
9. När såg du senast din mamma? just
10. Icke godkänt i något ämne? kanske, beror på om jag fått fysik höjt elr inte..
11. Mvg i något? nope, aldrig haft, kommer aldrig ha
12. När vaknade du idag? 06:58
13. Vilken är din favoritplats? hos den jag älskar, har mistat allt annat.
14. Vilken plats föredrar du minst? -
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning. på en plats där jag trivs!
16. Hur stor är din säng? 120cm bred
17. Vad sover du i? t-shirt
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2
19. Var har du bott/bor? gamla vasa, högbacken
20. Tycker du om kinamat? aldrig smakat
21. Tycker du om kaffe? jao
22. Vad dricker du helst till frukost? äter ingen frukost
23. Kan du spela poker? jep
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? jo, faktist ;)
25. Vill du ha barn? ne, inte på LÄNGEE iaf.
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och finska
27. Har du någonsin åkt ambulans? nwj
28. Föredrar du havet eller en bassäng? poool
29. Vad spenderar du helst pengar på? SKOOR,kläder, ridutrustning
30. Är du cool? klart som korvspad!
31. Kan du rulla med tungan? yessir.
32. Vem är den roligaste människan du känner? de som får mig att skratta så tårarna rinner!
33. Vad har du för ringsignal? random beeep
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jå
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? värmeskyddspray för håret
36. Kan du byta olja på bilen? haha, nej.
37. Vilken var den senaste boken du läste? hissaboken.
38. Din favorit låt just nu? Owl City-Vanilla Twilight
39. Dansar du i bilen? hellyeah!
40. När var du i kyrkan senast? julkyrkan från schuul
43. Har du någon tatuering? nope
44. Tycker du om någon? klart de!
45. Har du provat droger? nej
46. Röka eller snusa? yes
47. Hur gammal är du? 17
48. Vad är ditt mobil nummer? ****6*****
49. Vad ska du göra ikväll? sova
50. Har du några syskon? brorsa
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? rikemansbarn, har inge sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0