Brownie.

Nu har jag fastnat här igen, suck. Har degat mig igenom 20 av 90 sidor som måste läsas inför provet. Bara massa tråkigt om Finlands historia;inbördeskriget,röda garden,skyddskåren..blablabla. Finland hr ju liksom inte helst någon intressant historia, och vi gick igenom deta i högstadiet, varför måste man då lida igenom det ännu en gång i gymnasiet?
Aja, ikväll ska jag iaf kolla film, antingen Changeling eller Valentine's Day, bara jag läst klart. Och imorn ska jag ti skolan till kl 9 och skriva prov,yey. Ska fortsätta tröga en stund nu vi datan, sen går jag och läser resten av skiten.
Ciao!
får bli en gammal bild, fastnar inte på bild idag. E ju inte så länge sen jag
var brunhårig.Älskade mitt hår här, va ju så fint =(
men jag gillar blondt också,speciellt förlängningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0