Tråk.

Halloj!
Känner på mej att det är lite dålig update idag. Menmen..
Till skolan kl9 och skriva hissaprov. Det gick faktiskt ganska bra, jag kände att jag kunde allt! Var klar med provet halv 11, så lämnade jag och pratade med lite random folk. Sen gick jag till stan med Karo och Elin. Uppdraget var : KÖPA SKOR! Och om ni inte vet det redan, så ÄLSKAR jag skor! Höll på i ett fall att köpa som en galning, men mina resurser börjar krympa så kan inte göra det mera =( Men aa, hittade ett par superhärliga vårskor!Bild på den kommer snart bara jag har laddat kameran så jag kan fota ;)
Sen drog jag hem, åt snabbt och iväg på träning. Kom just hem tillbaka, nu ligger jag här och har det tråkigt. Ikväll tänker jag dra ut på en lenkki, ska springa av mig lite energi, hoppas inte min kondis är helt åt skogen.
Har troligtvis musikprov imorn(?!) och vet inte helst vad som kommer till provet..suck. Nåja, shit the same, det ordnar nog sig!
Uppdaterar snart med skobild, hej så länge!
jaag just nuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0