söndag.blää.

Idag är det söndag. Och det betyder att det är sista dagen på sportlovet och sista dagen på helgen. Återigen försvann en vecka,bara sådär. Nu är det två veckor kvar tills jag fyller. Herregud. Jag blir liksom 17. Kändes som om jag fyllde 13 igår typ. Oj. Vart har alla år försvunnit?En sak vet jag iallafall. Jag har ändrats helt otroligt mycket nu under ett år. Men positiv ändring somtur är. Jag är ganska nöjd med mitt liv just nu iallafall. Okej, det kanske fattas vissa saker, men man kan ju inte få allt.
Igår efter massa planändringar, sms, och dissare kom Elin och Anna till mig. Vi hade en jättekul kväll/natt, åt gott och pratade och skrattade om allt möjligt! Nu vet vi alla mer saker om de andra än förr, för vi pratade verkligen om ALLT mellan himmel och jord. Fast jag inte känt er sen några månader efter att vi börjat gymnasiet känns de som om vi varit vänner i flera år! Ni e verkligen helshööna människor! Tack för igår tjejer, ännu en gång. De var verkligen BÄST!♥
jag, elin och anna ^^
Nu ska jag spendera resten av söndagskvällen med att öva på matteprov, redigera bilder och bara njuta av livet!
Ha de så bra, ciao!

Kommentarer
Postat av: Bjuuuuriiis

Haha! Elin bakom chipsskålen :D

2010-03-09 @ 15:28:30
URL: http://anniiisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0