im planning!

Åh guuud va jag har tråkiigt!
Det bara regnar där ute,uschblää.Och min mopo står ute i regnet, grejt. Nåja, den blir ju tvättad iaf,haha.
Och själv känner jag mig riktigt äcklig. Är sjuk så alla undviker ju en, man känner sig som någon jävla parasit. Dessutom har jag ju inte kunnat träna på 3 veckor så börjar väl snar rulla fram. Gör ju inget annat än äter typ.
Bara jag blir frisk ska jag hårdträna som FAEN. Man vill ju se bra ut i sommar ;) och dessutom sägs det ju att en flicka är som vackrast vid 17-års ålder, så då måste man ju göra det bästa av det!
Nu ska jag nog ta och sminka mig lite, sen blire väll att börja dra sig tillbaka till morsan, J ska joina mig ikväll, tur de! Behöver ju inte tröga ensam då iallafall ;)
Ciao!
haha, osminkad och allt, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0