I ♥ Sunday

Gomoron!
Har varit aktiv och stigit upp för 2h sen,duktig jag. Sen tog jag en lång, varm dusch och fixade hårinpackning. Nu sitter jag här med en kopp varm kakao  med rostade rågbröd som frukost och bara njuter av morgonen. Då jag druckit klart ska jag börja läsa på prov, känner mig faktist ganska aktiv på at göra det nu, fastän jag brukar ogilla söndagar. Hata är ett dåligt ord, så jag försöker att sluta använda det. Lite huvudvärk har jag, men det borde väl gå att droga ner sig med lite burana som vanligt.
Jaja, nog pratat om mig nu. Ni kom väl ihåg att flytta klockorna inatt? Om inte så gör det nu!1h framåt, alltså 1h mot sommaren. Sommar 2010 here we come!
Näe nu ska jag finish min kakao och sedan plugga! Ha en bra söndag!



my breakfast. Älskar min "The Dog"-mugg!



Kommentarer
Postat av: Syverhanne

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-06-03 @ 18:43:17
URL: http://syverhanne.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0