DAGEN

Halojsan!
Kom tillbaka för en stund från lenkkin, men uppdaterar nu!
Efter att A och E hade skrivit klart prov stack jag och A med dem till subway och smaskade i oss mat, mums!Sen tillbaka till schoool på gruppis och efter det for jag iväg med K,hennes morsa och lillsyrra mot Jakobstad för att se på en moppe. Men först åkte vi till hennes släktingar i Purmo, och väl där så ringer dep från J:stad och säfer att moppen är såld, typiskt.. -.- Aja, kollade runt lite på nete och hittade en annan i Ylistaro, så dit for vi iväg, och kom fram efter många om och men. Moppen var helt nice, tror nog K ska ha den. Sen blev det bara att köra tillbaka till Vasa igen. Kom hem halv 10 och då bytte jag bara om och tog en 3km kvällsspringrunda, sköönt att springa efter att ha spenderat hela halva dagen sittande i en bil.
Nu ska jag fixa lite småttt att äta, har inte ätit sen skollunchen och min mage börjar protestera. Sen ska jag nog sova, ska dra till gymmet med J i morn på moronen!
Ha de bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0