aktivering av bloggen!

Tjuhu!
Har varit lite oaktiv på bloggen under den senaste tiden, men det ska de bli ändring på! Nuvarande uppdaterar jag min Bilddagbok, men eftersom inte så många besöker BDB mera tror jag jag ska börja skriva i bloggen istället.
Idag har det inte hänt så mycket. Känner mig fortfarande sjuk efter lördagen, har huvudvärk och sjuk hals. Och ja, lördagen var somsagt ganska..intressant. Jag vet inte riktigt vad jag hållt på med DÄR, menmen, för lite kläder har jag haft iallafall. Men, tillbaka till idag! Började skolan 9:45, slutade 14:30. Sen hem med buss och efter det har jag bara degat vid datan och spelat gitarr. Nu borde jag börja öva på biologi-prov eller artkännedom, har dem på fredag och torsdag. Imorn hinner jag inte öva så mycket, för har träningar dååå, de kommer att bli intressant.. ;)
Näe, nu ska jag göra något annat, och sluta slöa mig här. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0