Lite om helgen..

Godmorgon kära bloggläsare!

Har sovit ut ordentligt nu, vaknade typ för en halvtimme sen. Nu ska jag berätta om helgen lite dåå..
På lördagen drog jag ju till hoviska, som alla andra skolelever, för att fira skolavslutningen. Trevligt folk där, men vi åkte redan 10 iväg till en villa nånstans mitt i skoogen. Dumma i huvet som vi var så ut me bil med fyllon, och kan bara säga att det inte slutade så bra.. vill inte gå in på detaljer, men har iaf jävla ont i ansiktet/näsan nu och hela min kropp är helt mörbultad och blå. Tur att alla lever iallafall.
Kom hem igår efter många om och men. Var jävla trött för att jag inte sovit mer än typ 2h.. Så somnade på soffan, och vaknade av att klockan ringde halv 8 och fick skitbråttom till stallet! Sen hem via butiken och köpa lite gotta, chilla på soffan och så somnade jag där. Såja, där var min helg!
Idag ska jag till maxmo och hjälpa papi, så vi hörs först ikväll.
Ha en bra dag, och njut av sommarlovet, för det ska jag göra! Pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0