Brrrr det blååseeer!

Halojsan!

Har egentligen varit uppe sen kl7 (!?!), men har inte orkat sätt mig framför datorn, därför så sen bloggning. Nåja, eftersom jag fortfarande inte är i bästa skicket (+ att det regnade på morgonen) bestämde jag mig för att stanna hemma ännu idag. Steg ändå upp då klockan ringde, gick till vardagsrummet och kollade en stund på tv, sen somnade jag. Sov ända till 20 i 11, sen hämtade jag en kopp coffee och fortsatte dega vid tv. Var ute med hunden för en stund sen, och brrr va de blåser kallt! 
Nu ska jag dega vid datorn en stund till,sen på träning. Funderade dessutom på att fara på en lenkki på kvällen om jag orkar, någon som vill joina? (:

Lägger upp lite bilder från photoshooten i ett nytt inlägg nu också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0