Hade en intressant gårkväll.. ;)

Hemma!Nyduschad,rena kläder,fräsh..allt bra nu!

Flyttade mig just ut på balkongen, för solen började skina!Så nu ska jag sitta här en stund, sedan åka till stallet och inte göra så mycke mer, är verkligen helt dööd, kommer sova som en stock nästa natt!

Menmen, nu ska jag berätta om gårkvällen då!

Drog iväg på cykel in till stan där 7-tiden och mötte upp K och N. Vi väntade upp resten av folket och drog sen till stranden. Där fixade vi upp grillen och åt gott och pratade och hade trevligt. Mer folk joinade efter en tid och jaa.. Jag och bitchie bestämde oss för att simma, så sagt och gjort! Efter det packade vi ihop, M och bitchie cyklade iväg mot M, jag och killarna kom efter med bil, haha vilken latmask jag är. ;)

Och ja,kul hade vi hos M, men mer tänker jag inte säga!

Jag och M vaknade upp typ halv 10 tiden, mådde som fan. Men vi fixade upp i huset och sen drog vi iväg till beachen för att hemta min cykel så jag kunde cykla hem. Vi tog också ett dopp i havet, bara eftersom vi hade lust för det! Sen sa vi hejdå till varandra och jag cyklade hem till högbacken. Så nu är jag här då! Nu ska jag fortsätta chilla, ha de bra, pussheeej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0