Guldstjärna till den som orkar läsa!

Hej!

Jag är död, eller iallafall nästan, haha. Orkar knappt skriva hit nu heller, men ska sätta sista krafterna på det nu då! Och eftersom jag varit oaktiv här, så måste jag börja berätta om igår.

Somsagt, efter träningarna drog jag på mig bikini och gick ut på balkongen för att schteeka. A och M joinade också efter en stund. Klockan blev halv 5, så jag och M drog in mot stan igen på lite hemliga uppdrag till olympia, haha. ;D
Sen hem tillbaka och stress-städa + byta kläder och dra iväg med K för att träffa gamla stallkompisar. Hade det riktigt mysigt med picknick på vallarna och bara prata och skratta med gamla kompisar. Kändes precis som om tiden stannat, vissa av dem har jag inte träffat på över ½år, men man pratade som om man senast setts igår. Iallafall, kom hem därifrån en 8-tiden. Då var det bara att skynda i duschen, dra på sig kläder och fixa sig lite. Nångång efter 9 dök R,S och R upp hos oss. Vi gjorde inte så mycket, typ chillade,kollade på tv och drogade musik, men var nog ändå nice kväll. Efter att vi slängt ut killarna hade jag och M intressant diskussion och jaa.. somnade först efter 2 eller nåt.

Gårkvällens segande och en tidig uppstigning idag innebar att jag var dödstrött då klockan ringde halv 8 imorse. Snoozade i ½h, sen steg jag upp, drog på mig kläder och sa hejdå till M. Sen stack jag själv iväg på träningar, kom hem till halv 11 och  fixade lägenheten i gott skick!Tog mitt pick och pack, for till gamlis och därifrån till mommo. Schteekte på gräsmattan där hela dagen och bättrade betydligt på brännan. På hemvägen därifrån for vi via högbacken, gick ut med hundskrället och sen hem med min kära mopo. Okej, ja ska int överdriva. Blää vill ha biiil.

Nåja, har påriktigt inte gjort ett piss sen jag kom hem till gamlis, bara suttit och stirrat på datorskärmen och nu märker jag att jag skrivit en jäääääävla lååååång text. Så verkligen, om ni orkat läsa allt detta är ni värda en guldstjärna och en puuusss! Ska nog börja dra mig till sängs så småningom, vi får höras mera imorgon!

PUUUSSHEEEJ och GODNATT SÖTNOSAR!



haha en smått oseriös(?) och gammal bild på mig från då vi var hos piipen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0