Until the sun goes down.

Var faktist duktig och cyklade till stan! Gick först och hälsade på M i ostbutiken, hah! Sen sprang jag vidare till torget för att hälsa på K då hon står och säljer blommor. Gick snabbt och handlade lite smågrejs till H&M, sen vidare och strosa omkring på stan. Träffade på A som kommit hem från spanien! Så vi pratade en stund, sedan fortsatte jag, mötte upp lite mer folk och efter mer pratande cyklade jag hem tillbaka. M kom också hem efter en stund, så hon kom med mig till stallet snabbt. Sen hem igen och K kom också hem från jobbet. Nu har vi typ bara degat och dampat i soffan, får se vad vi hittar på ikväll.

See ya later bitches!


jag med dagens inköp; nagellack och läppglans, från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0