Hårproblem?

Kollade lite på äldre inlägg, och ser att jag har upp håret i knut på nästan varje bild. Om ni undrar varför är svaret att jag HATAR kort hår. Blev ju tvungen att klippa mitt då det blev så dåligt. Tycker själv flickor ska ha axellångt hår som KORTAST, och fastän jag har så kort så hatar jag att ha det utsläppt, speciellt om det inte är plattat. Dessutom ser man inte hur långt/kort håret är då det är i knut, jag passar absolut inte i kort hår.
Men har ändå räknat ut att mitt hår växer 24cm/år, så om 1 år borde det vara långt och fint igen. Menååh jag orkar inte vänta.. :(


cp bild och kvalité, men såhär såg mitt hår ut augusti -09, det är såhär jag vill ha det! :(


mitt hår nu, plattat. Kort och blä :(

Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

fin ja e där i bakgrunden..

2010-06-14 @ 14:46:45
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0