Dagens schema

Godmorgon!
Blev väckt igen av pappa kl 10, suck. Om ni undrar varför han väcker mig nästan varje dag, så det är för att vi ska till maxmo och jag måste hinna på träning före det osv.. Menmen, nästa vecka får jag somtur sooovaaa.
Nåja,igår på kvällen drog jag ut med J,A,K,A till ejjbiisii. Satt där och chillade ända till kvart över 2, så förde jag hem J och själv var jag hemma kvart före 3, men somnade först halv 4 tiden.
Idag ska jag ju till maxmo igen med papi, men före det på träningar. Ikväll vill jag att det ska hända något kul, Girls, vi måste hitta på ngt roligt! ;)
Och sådär btw, man ska inte använda orange/gult nagellack utan basnagellack under, för man får gula naglar efteråt och det går inte bort, har fått stå ut med detta i flera veckor renn. :(
CIAO!


bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0