uppdatering för er skull!

Skriver nu snabbt hit lite och uppdaterar er, fastän jag egentligen inte skulle hinna.
Nåja, kom ju hem från mommos igår typ halv 5, och drog ganska genast på träning. Sen hem igen och efter en stund till J och prata lite. Släpade mig hem halv 10, och väl hemma va jag dödstrött, så orkade intelägga på datorn, utan blev en kväll med segande framför tv:n istället.
Idag steg jag upp 9, gick ut och drack morningcoffee och njöt av solen. Sen in tillbaka,byta om och köra iväg till stallet för att hålla träningar. Efteråt kom E till oss en stund, hon busade med hunden så länge jag städade. Förde hem henne just och nu ska jag städa klart, vi har husvisning om 1h. Sålänge ska jag till högbacken, sen hem igen, byta kläder och dra till gym med Karo. Pust.
Jaja, vi hörs mer ikväll, pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0