Spontanitet it is!

Efter att jag städat rummet blev jag spontan. Istället för att dra till gymmet drog jag på danskläder och dansade till dunkande musik i 1h. Halv 11 var klockan då jag kom på att jag vill ut och springa. Så då for jag iväg på en 3km (kort) springtur. Så efteråt kändes det mycket bra. Kom just ur duschen och känner mig härligt fräsch.
Dessutom kom jag fram till en sak ikväll. Jag löste problemet med att jag "plötsligt" börjat få mera finnar/orenheter i ansiktet. Svaret är att jag börjat äta väldigt onyttigt sen jag flyttat till pappa. Har blivit mycket mera med godis,chips,glass,bulla och få ordentliga maträtter.FYuschochblä!Men NUFAN SKA DET BLI ÄNDRING!Tycker dessutom jag blivit fetare också. Så jag ska ta mig i nackskinnet verkligen och träna mera, vill ju se bra ut. Blir så äcklad av att se på fettet runt magen. Okej, jag vet att jag inte är så fet, men alltid kan man ju bli lite smalare. Dessutom gör jag det bara för min egen skull,inte för någon annans skull. Mår bättre av att vara tränad än fet, både fysiskt och psykiskt.
Jaja, slut med snacket, för nu ska jag börja sova, vi har husvisning imorgon kl 11, så måste stiga upp tidigt.
äppel är nyttigt!
Vi hörs mer imorgon, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0