PrettyPrincess - that's me

Har haft fullt upp så hinner/orkar uppdatera först nu!

Första jobbdagen gick bra, men kunde ha gått lite fortare. Nåja, efter jobbet cyklade jag in till stan ( ja, jag har faktist varit duktig och CYKLAT till jobbet idag!!) och mötte upp M och K vid torget. Gick sen omkring med M och pratade, sedan kom K också och joinade oss igen. Handlade lite stuff,M bestämde sig för att komma till oss, så sagt och gjort!Degande,musiklyssnande och prat, thats about it. Så drog älskling hem och jag körde till gamlis för att ta lite stuff och sen tillbaka till högbacken igen!

Nu ska jag fota dagens lilla inköp, lägger sen in bilderna!



seriös som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0