mission få alla läsare att försvinna!

karo här!
anna gav ifrån sig sin dator så nu ska jag skriva en bit. något riktigt fint som får alla att spy och aldrig vilja läsa igen. hehe. ursäkta min humor, är ganska trött efter 2 dagar med för litre sömn. man vill ju aldrig vara den som går och sover först av alla och missar allt det roliga. istället för att sova är vi uppe och har det mysit med mina "kämppisar" för tillfället. men så har man ju fått stiga upp på morgnarna och cykla till torget för att tillbringa lite tid med mina blommor. skulle verkligen kunna bli van med att bo 3 stycken flickor i en fin lägenhet, slipper massa jobbiga familjemedlemmar. skönt! men det får lämna som en framtidsdröm eftersom vi snart blir utslängda. ikväll ska vi hitta på nåt kul igen och kanske komma på nåt smart att göra på midsommar, börjar bli på tiden nu, ska ta och väcka upp de gråa hjärncellerna, om det finns några. amanda sitter i ett moln på balkongen och vi väntar tydligen mystiska gäster. så nu ska jag avsluta och väcka upp min trötta hjärna.
ha det bra, xoxo K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0