Min dag!

Japp, nu ska jag berätta om min fartfyllda dag, eller jaa, har iallafall haft massor att göra!

Jobbdagen gick ganska fort, somtur var, och jag höll på att dö i solen! Efter jobbet var det meningen att jag skulle fara till beachen och schteeka, men SÅKLART hade jag glömt min kära bikiniöverdel här hemma..så det var bara att cykla hem och hämta den då! Sen tillbaka in till stan, möta upp K och M och sedan cykla till stranden. Där mötte vi A och J, så vi joinade dem. Låg där och schteekte i några timmar, var och simmade dessutom! Sen blev det bråttom, jag cyklade snabbt hem, bytte kläder och körde till träning. Träningen gick bra idag! Kom hem nu för typ ½h sen, är helt slut, så ska nog gå och sova snart.

Vi hörs mera imorgon, pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0