ingen rubrik?

Halojsan bloggen!
Sitter här hos mommo nu i vardagsrummet och äter glass,fastän jag är helt fullproppad av mat och annan gotta! Vi ska sova över här, far hem imorgon på dagen.
Nåja, ska kanske berätta lite om dagen nu då. Efter träningarna bytte jag snabbt om och åkte till högbacken, för vi fick gäster dit. Efter kaffedrickande och prat körde jag hem igen, packade snabbt väskan och så kom mamma,brorsan och minnie och hämtade mig, sen for vi iväg hit då.. Ska snart fara ut på länk, sen gå i dusch&bastu. Funderar dessutom kolla ngn film ikväll och bara chilla. Sen ska jag tidigt och sova, för kommer ändå vakna tidigt imorgon.
Näe, nu ska jag springa upp,byta om och gå ut!
Hörs senare, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0