Hemma nu, äntligen!

Äntligen hemma efter en lång dag!

Fick alltså så himla bråttom på morgonen, så hann inte skriva något ordentligt inlägg. Men cyklade iallafall iväg till jobbet i det vackra och VARMA vädret!Jobbdagen gick helt okej, men ganska trögt. Kvart före 4 cyklade jag iväg in till stan, gick till h&m och köpte 2 bikiniunderdelar(orkar inte fota dem så ni får nöja er utan bild, haha). Gick också snabbt och köpte lite att dricka, sen gick jag snabbt och pratade med K på torget. Efter en stunds diskuternade var det dags att hoppa upp på cykeln igen och cykla mot beachen för att schteeka med J och M. Enda problemet var att den vackra solen plötsligt försvunnit och det började blåsa desto hårdare. Vi spenderade ändå flera timmar där; pratande och skrattande. J var den första som fick nog av blåsten, haha, så jag och M lämnade ännu en stund på beachen. Till vår lycka kom solen ändå fram tillslut, men vi båda började vara trötta på blåsten så vi bestämde oss tillslut för att dra hem. Då jag kom hem gick jag i duschen och nu sitter jag då här. Har lust att gå och sova, men eftersom mitt hår inte torkat måste jag vänta med det ännu.

Nåja, skriver några till inlägg ikväll ännu, stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0