Godmorgon

..och förlåt för dålig update, IGEN.
Verkar gå in i en "anti-bloggningsperiod" igen, orkar inte skriva, hellre gör jag något annat. Men ska nog skärpa mig nu!
Jag och Karo pumpade iaf helt jävla hårt på gymmet igår, blir nog en bodybuilder snart?;) Haha, nåja, skämt åsido. När jag kom hem var jag helt död, så degade typ på soffan hela kvällen och somnade tillslut där med tv:n påslagen.
Pappa väckte mig imorse 10-tiden, och har gjort ingenting sen dess. Sitter nu och och ser på kläder från Nelly, och känner brinnande inspiration att gå på secondhand-shopping!Menmen, det får vänta, ska med pappa idag igen till maxmo, så är hemma först ikväll. Ojoj vilket schema, när kommer vilodagen? Som det sägs, man får ligga som man bäddar.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0