Gonna explain something for you guys.

Ingen film, pga att min mamma är jävla cp. Alltså, jag vet att ni tycker att jag är väl dum i huvudet som pratar så om henne, men ni vet absolut inget om hur det är att leva med henne. För ibland kan hon vara den mamman jag älskar och alltid velat ha, men i andra stunden blir hon en jävla fitta som man inte står ut med, man vill bara dö. Så jag och pappa ska åka och prata till Fpa för att se om vi skulle få ordnat bostadsbidrag till mig, fastän jag inte är 18 ännu.

Nu ska jag sy på en klänning, om jag orkar. Morsan drog all must och inspiration ur mig, är helt dödö. Nåja, ska försöka piggna till lite, uppdaterar ennu senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0