Still alive, stronger than ever!

..eller jaa, nästan iallafall!

Har inte hunnit uppdatera nu i helgen, men det har verkligen varit en sjukt intressant och händelserik helg. Vad jag gjort ska jag ändå inte berätta i detalj, det är sånt ni inte intresserar er av, tror jag iallafall. Men helgen har iallafall bestått av stan, hoviska, perry, folk, mingel, supa, spontanitet till 110 %!,beachen och massor med annat! Fick ju dessutom lön i torsdags, så en hel del shopping har det ju blivit.. Orkar nog inte sätta in bilder på allt jag köpt, men har spenderat ca 140 euro på kläder och sånt.


Nu sitter jag ensam i mitt rum och ser omkring på kaoset som är här. Det är jävligt råddigt, brukar ha en s.k. horisontell garderob ,aka alla kläder på golvet, för ser dem bättre, men nu är det så himla råddigt så man hittar inte ett skit här! Funderar på att städa rummet eftersom jag efter flera energidrickor är alldeles för pigg för att sova. ED var min räddning ikväll, annars skulle jag ha somnat förän jag kommit ut ur lägenheten och jag skulle ha varit destu tråkigare eftersom jag egentligen inte får dricka nu då jag äter nån jävla värkmedicin. Träffade också min kära Alessandro förän jag drog hem från stan inatt, pratade lite och sånt, nicenice.

Imorgon ska jag till stranden, om vädret tillåter, och sova där hela dagen. Jaja, nu ska jag städa, sedan sova!

Pusshej folket!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0